
Tworzenie planu sprzedaży to kluczowe zadanie dla każdej firmy, która chce skutecznie działać na rynku. Jednym z kluczowych elementów tego procesu jest dokładna analiza planogramu, czyli ustalenie, jakie produkty należy umieścić na półkach, w jakim miejscu i jakiej wielkości, żeby przyciągały uwagę klientów i sprzedawały się jak najbardziej efektywnie. Analiza planogramu powinna opierać się na gruntownym badaniu rynku oraz preferencji i potrzeb swoich klientów. Trzeba też wziąć pod uwagę dostępność produktów oraz konkretnych miejsc w sklepie, w których warto umieścić dany asortyment.
Firmy według kategorii
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Usługi remontowo-budowlane
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Atrakcje turystyczne i noclegi
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Hodowla i rolnictwo
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Baza organizacji i stowarzyszeń
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Transport dla Ciebie i firmy
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza kursów i szkoleń